RETOURNEREN
Vind je de kleur toch niet zo mooi, vielen de sokken als cadeau net niet in de smaak of heb je een andere reden om te retourneren, dan kan je dat binnen 14 dagen nadat je de aankoop hebt ontvangen aan ons melden. Vervolgens heb je 14 dagen de tijd om de sokken daadwerkelijk naar ons terug te sturen. Uit hygiënisch oogpunt nemen we geen sokken retour waarvan de verpakking open is geweest of de verzegeling verbroken is.

De kosten voor het retourneren van een pakketje zijn voor je eigen rekening. Zorg dus dat je het pakketje voldoende frankeert en stuur het op naar onderstaand adres. Let op: vermeld bij het retourneren je ordernummer.

Koopjesokken.nl
o.v.v. retour webshop sokken
Pandabeerstraat 13   (geen bezoek adres)
1338CA Almere
Nadat we je bericht hebben ontvangen over de herroeping/retour (of als je dit niet vooraf gemeld hebt: na ontvangst van de sokken) maken wij zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen het geld van je bestelling weer over op hetzelfde betaalmiddel / rekeningnummer als waarmee je de oorspronkelijke betaling hebt verricht, tenzij uitdrukkelijk anders is afgesproken. Voor de terugbetaling worden geen kosten in rekening gebracht.

Checklist retourneren:
* De verzegeling (verpakking) van de sokken is intact.
* Vermeld bij het retourneren je ordernummer.
* Het pakketje dient voldoende gefrankeerd te zijn (kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening).

Nog even voor de duidelijkheid:
– Je krijgt bij retourneren dus geld terug voor de teruggestuurde producten en niet voor de verzendkosten die je betaald hebt bij het bestellen, deze kosten heb ik namelijk al gemaakt.
– De kosten voor het terugsturen van het pakketje zijn voor je eigen rekening. Hoe hoog de kosten hiervan zijn, verschilt per product: sommige sokken kunnen via de reguliere (brievenbus)post met track en tracé verstuurd worden. Het huidige tarief hiervoor bij PostNL is €4,50. In sommige gevallen moet het via pakketpost. Het huidige tarief hiervoor bij PostNL is €7,25.

Je kunt het modelformulier voor herroeping (.doc) gebruiken, maar dit hoeft niet. Je kunt ons ook gewoon per e-mail laten weten dat een (deel van de) bestelling retour komt of de producten gewoonterugsturen.

Heeft u nog vragen over retourneren of is er echt iets mis met het product (productiefout, verkeerd product geleverd etc.)? Dat lossen we graag goed op, uiteraard zonder dat je kosten maakt. Neem in dat geval even contact met ons op.

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.